TIME TO DO SOME SHIT

2010-09-05 @ 09:34:48

Morning..

Ja, idag är det dagen. Idag flyttar jag Annie Nyberg och Sara Steen in till Gråbo, Visby. Det ska bli kul och är förväntansfull. Gillar verkligen lägenheten och den kommer bli utnyttjad till 110%. Annika, på ett bra sätt! Juste, faster Annika Mehlqvist lägenhet blir det. En 2:a med Stort vardags rum, rum, toalett, kök, trädgård och förråd. Finns ett jättefint äppelträd med super goda röda äpplen och trädgården är fin, bara att det behövs fixas lite. Sara och jag ska göra det lite som "vårat". Annika bor inte där mycket eller ofta så lägenheten är nyrenoverad efter kedjerökare som bodde där innan så köket är helt oanvändt och i princip resten av lägenheten.

Från och med nu har 6,5 timmar på mig att städa klart och packa allt!
Tobias är på G hit så han ska få hjälpa mig att göra det mesta. Problemet där är ju att jag kommer inte tycka om vad han gör eller på viset han packar ner något eller så... så kommer inte bli som jag vill. Det är jobbigt! Någon annan som känner så? Nåväl, tror han kom nu så ska börja laga frukost och lyssna på mys musik.

Ha det super, write later :)










Kommentarer
    Postat av: ---



    vart på gråbo ska du bo ?

    Postat av: Linnea

    sv: Tack vad gullig du är! Superspännande med flytt ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: