Trött på problem! Nu är det dags!

2010-07-16 @ 18:29:01

Hallå i rutan! Eller, du som sitter framför burken denna vackra sommardag? Eller?

Här nere på ön Gotland är vädret fantastiskt. 25+ grader i Visby so far och mamma står och matar på informationen om hur man skall behandla mat i slask och det som skall in i kyl/frys. Bra är det, att nån står och ältar det där som man egentligen vet. Det är väl ändå det man har föräldrar till? :)

Överskriften, Trött på problem! Nu är det dags! , är elle har syftet med att det finns så många vardagliga problem och nu tänker jag ta tag i de frågor jag vill ha svar på. Kanske kan jag hjälpa någon annan med problem eller någon med frågor som de ej vågar framföra. Hur som helst skall jag ta upp några vanliga problem, både killar och tjejers. Har ju min lätt förvirrade och förtvivlade pojkvänn till hjälp. :) You're soo cute!

10stycken små/mindre repotage(?) skall det bli. Har kommit på några ideér men kom gääärna med förslag :)! Hjälp behövs alltid.

Det första inlägget kommer mot kvällstiden idag. Något som finns i flestas vardag, speciellt tjejer påverkar det. No more clues for now.

Dålig uppdatering på sistone men sommarvärmen tar kol på mig, och min energi.
Spelar nog ingen roll hur mycket vatten man än dricker? Det behövs alltid(!!) mer påfyllning. En vätskeersättnings tablett i dessa dagar är nog att rekomendera. Om inte? Drick då vatten och ät salt/salta saker. We need järn people.. JÄRN!

Har vart på stånga (som jag redan sagt), vart med Tobias, badat och badat, jobbat och jobbat och tränat sista träningen. Ett test på gutavallen med de som inte gjorde på förra träningen? Jag, issa och Anna Jakobsson. Det var såklart med a-laget så Wahman, micke och myrten var med under träningen och även gamla tränaren Jockee! Han var även med på testet. 3000m och 400m var testet. Bara rusa så inutta helvete. Ryggen pallade inte så bra efter allt spacklande i taket på P18 menmen.. Tack myrten för allt pepp :)!!!!

Sista träningen med LAG avklarad för denna månad nu är det självmant eller på eget ansvar skall man kanske uttrycka sig. Semestern är kommen på jobbet så nu är det ledighet fram tills 2 augusti. Wiiiie ..! Bada, bada, vara med smålänningarna, tobbe, bada, sola, åka till sthlm(6-9/8). YEAH!!!

Nej. nu skall jag jag skriva slut klämmen på mitt första lilla repotage om "kvinnan"? eller om ett stort tjej problem, om man vill se de som de. Valfritt!

Pusshej sålänge i kvälls hettan :) :*


mywearstuffstodayy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: