Blogg-torka

2010-07-31 @ 18:10:43

Hej främling?
Längesen man skrev här och det finns det anledningar till också!

Har suttit framför min data flera ggr men som sagt så har jag inte tillgång till internet här hemma hos mormor på den. Lånar nu morbror Jimmies data, gjorde jag sist jag skrev också.

Sen i tisdags har det varit att vara med Sofie, Mari och "mamma-släckten" här i Dalhem.
Två rundor på stan,visby, inget bad, bilfärder runt om här på Gotland och mycket mys och pys. Bråk har funnits vid tillfällen, eller rättare sagt negativa inställningar! Men allt löses med tiden.

Träffat Tobii en stund härom' dan, men han kommer hit och träffar oss ikväll. Wiii:)
Makaroner, köttfärsås och senare godis. Det är vad som bjuds på här i Dalhem ikväll hos Lindby's café.

Skall åka och skicka tillbaka kläder nu (igen!!) och verkligen försöka slita mig loss från spotify och internet överhuvudtaget. Hämta Tobias påvägen hem och hälsa på hans föräldrar med :).
Har inte en jättebra, hämningslös(?? fel ordval) relation till hans mamma men vi börjar prata mer och mer. Känner mig dock mig lite vilsen när jag pratar med dom. Vet inte hur jag ska stå/sitta, säga/uttrycka mig eller se ut. Mycket tycken och tankar men men.

Juste! Imorgon åker Sofie och Mari tillbaka till Påskalavik i Småland och det är min sista semesterdag imr. Bläääää!! Så det blir till att Njuta ordentligt och förbereda mig för att göra bort mig för Henrik på måndag. Ska be om ledigt 4dagar ( av 5) v.32. Då är det stockholm som gäller :D


Pusshej sålänge:*


Jag och Wanna  med Familjen i österrike, sommaren 2008 :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: