WEEKENDS ARE THE BEST

2010-10-09 @ 11:39:08

HEMMA!

Heeej hej:)

Jag är hemma i barlingbo! Fick en smärre "chock" igår när jag kom hem. Mindes då hur jag egentligen bor :p haha. Men nu känns inte det här som hemma längre men får intala/övertala mig själv att detta är mitt riktiga hem, hehe.

Sammanfattning av gångna skolveckan!

Skola och skola har det varit. Skola och praktik. Träningar, tv tittande, smsande och massa onyttigt ätande! :p

Tog mig upp ur sängen vid 10 och det som återstår nu på dagen är att övningsköra till och från slite, se innebandy match mella oldis & vallstena, duscha och få gäster (= pa's syskon) och sova.

Kollar kläder på monki och ska kanske be Tobias köpa ett plagg till mig men vet inte än vilket jag verkligen vill ha mest.. :p .. Han är i sthlm så måste utnyttja honom lite nu (a). snäll jag är idag då?

Nej nu ska jag äta frukost och titta ut favoriter från MONKI och be T köpa något! :D

PUSSEN! Lägger upp favoriter senare .



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: