TUSEN GÅNGER OM!

2010-10-19 @ 07:41:41

Godmorgon alla pigga och glada nyllen :)

Sitter i köket och proppar i mig yoghurt med extremt goda flingor och torkade frukter. MUMS säger min mage och jag ny. Ska göra en kopp te innan jag drar iväg också. Bra för maskineriet nu på morgonen.?:)

Ett leende på läpparna och diggaaloss till Daniel Adams-Ray, den andra halvan från gruppen Snook.
Han är bra och tycker alla radiokanaler är dumma och dissar honom för inget! Visst Oskar är bra och snygg, men det är fan den här snubben också!! Han gör iaf bra musika. Har fastnat för en viss låt, den här nere i inlägget. Tröttnar aldrig på den! You have my eternal love!.
DISSA INTE LÅTEN!

Nu ska jag gör mig i ordning för plugget och kassta mobilen i väggen och hoppas på att alla fattar att dom ska sluta skicka sms när jag inte orkar med de! :p Tänk om mobilen kunde känna av ens känslor och typ inte ta emot sms från vissa personer vi det tillfället och sånt. Fan va kul! Det ska jag uppfinna!!!! 


Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: