TJA TJA BLOGGEN !!!!!!!!!!

2010-10-15 @ 21:53:21

Nej. så mongo är jag inte. Bara köttbullen. ;)

Ostballar, fläsk, korv med punch och pitt blev det som snask ikväll :D! Och även liteeee mer korv ;) HAHA!!

Imorgon är det båten som gäller. Hoppas vi kommer ihår att ställa alarm. Annars blir det pisk på båten (a). HAHA ;)

Idag var jag ledig och det var skönt. igår var det studie och yrkesmässan, det var ganska kul. DET ÄR KUL OCH VA DRYG! jag är trött. det luktar fis om mig. stackars ida. vi måste duscha! va snuskigt;)

Nu måste jag diska och plocka efter "sara" hahahhahahhahahahahahhaha. nu är jag trött.

Byta blöja på ida och fylla nappflaskan med "äppelsaft";) då somnar hon nog straxt de lilla knytet.

pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: