THE NORMAL FAMILY

2010-10-10 @ 00:12:23

HJÄLP! - säger jag bara. Haha:)

Nu har alla åkt hem och jag sitter i soffan och ser P.S. I love you med mamma och syster som sover i min "gungstol". Funderar på att hoppa i säng direkt efter filmen... Men måste se slutet! Älskar filmen så sjukt mycket. Den bästa filmen jag vet... och tror inte att jag någon gång kan minnas att jag inte gråtit, skrattat och varit "små lycklig" när jag sett filmen. Den är så sjukt bra. Har sett den minst 15ggr och fortfarande har man samma känsla när man ser filmen.

Farmor Doris, Farmors gubbe, Faster Annelie, fasters gubbe, farbror torgny, torgnys tant, farbror janne, farbror ybbe och pappa var här på besök idag. Åt kyckling med massa tillbehör som mättade magen ganska rejält. Efterrätten blev kladdkaka och grädde till kaffe/te.
Kollade på Harry Potter och halvblods prinsen innan vi bytte till P.S I love you.
Båda filmerna är super bra och nu är min hjärna slut så ska hoppa i säng.

En fartfylld kväll med massa skit snack, bokstavligen, och huvudvärk har jag nu så nu är det jävlar sängen som gäller.

Skriver imorgon när jag pallrat mig upp ur sängen :P hahah!

Psssst! Glömde säga. Mobilen dog och kopplade den till laddare över en timme senare. Hade fått 21 sms ... Hmm... inte fler? haha:oo

Hörs imorrn. PUSS:)




I LOVE ME . :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: