NOTHING BUT YOUR VOICE

2010-10-10 @ 21:27:41

HEJ FFAN!

Ni som inte idrottar har verkligen missat något.! Känslan efter att ha presterat.. känslan i benen och huvudet. Avslappnad och tömd på energi. Allt är lugnt, frid och fröjd. Fy vad jag gillar den känslan!

Hemma i lägenheten nu, helt själv dessutom! Äta macka, te och banan innan jag ska sussa lite snabbt innan Tobias kommer hit från båten. En tripp på ikea har det varit för honom och hoppas han köpt något till mig! men det tvivlar jag på .. :( .. :p

fett med vaselin på läpparna. Märks att det börjar närma sig vinter, läpparna spricker! :/

Vinst i matchen vi spelade förut emot follingbo i södervärn. Mycket folk var och tittade och jag spelade blä dåligt. Inge vidare match för mig... var inte så taggad så det påverkade nog ganska mycket :/.
Men vi vann och jag gjorde en assist iaf:) Sammanfattning av matchen var att vi fick 6 utvisningar, 8 eller 9 mål och 4 i baken. FAN! Domarna var så där men men, ny säsong med grymt många nya regler. Svårt att lära sig vad man ska låta bli, men de är ju en vane sak. Dessutom så brast min klubba när maja pettersson fick den mellan sina ben när hon skulle springa så nu har jag ingen klubba.. FAN! Min favorit klubba:((.,.

Nä. springa och fixa de som jag ska äta och sen se någon söndags film på tv. Gymmet imorgonbitti. WOHO vad jag inte längtar :p Skönt att jag har håla till 12.15 sen. Bokensdag skit ska vi på nere i hamnen så vi ska hoppa gympan och ta oss dit efter individuella. Skönt att jag bor i stan:) Vafan hade jag annars gjort liksom:p

Skriver imorgon, om jag orkar det innan skolan ^^

PUSSEN.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: