MY BAD LUCK I GUESS?

2010-10-22 @ 17:41:00

AJ! Ont i min "vänstra höft". Blä:s
Det känns som om något sitter emellan några delar och blir klämt när jag vrider i sidled? Gör bajs ont. Himla obehagligt är det att springa så jag springer inte fullt ut, så kommer säkert skada mig snart för att jag inte kan stå emot eller springa klokt. :( NOT GOOD!

Snart är det dags att åka till Södervärn igen.
Ska se IBK spela med Tobbe, Miguel och Linda. Kommer bli himla intressant;) Haha. Linda kommer hit och hämtar mig om 15 min och då ska jag vara färdig duschade och påklädd för att åka. Fetttttt glöm att jag kommer vara klar men Lindish kommer ändå efter 6 så:P. Matchen börjar 7 så det är lugnt:)

Nej. Nu måst ja hopp i duschn så hejra!?

PUSSEN.




haha, spännis?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: