LUCKY ME EYYh ,

2010-10-14 @ 16:02:10

HEJ:D

Sitter nu ensam på vårt lilla utrymme här i rackethallen, Visby.
Maja som jag är här och jobbar med är ute och snurrar här i lokalen med sin pojkvän Andreas som också jobbar här, fast för Fordonsprogrammet(Transportteknik-delen) ^^

Vi har en data här vid vårt bord som tillhör Alf, en av de som grundade lärlingsprogrammet GYLU här på ön. Han och de andra lärarna, rektorerna och "viktiga personer" är och har lärlingsråd och snattrar på om min inrikting i några timmar tills nästa "event" börjar, antar jag :) Hoppas dom är borta länge till så jag får något att göra här tills klocko pela 17.00. Då kommer alla föräldrar hit till Studie och yrkes mässan för att kolla och ställa frågor. Jobbigt läge haha:)
Nu har Maja lånat en påse bilar från Andreas program som vi ska trycka i oss nu! Mums :D haha.

Nej. Nu ska jag fortsätta lyssna på Dr. Alban, sms lite med folk, gå på toa och lätta på trycket, leta efter Maja -lill tine- och Andreas som porrar hä någonstans haha:D sen hitta ett glas som jag kan fylla med vatten :)

Skriver troligen lite senare innan folket kommer. ^^ 59 minuter tills gasselerna ska springa in här på "fältet" :p

PUSSEN:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: