LOVE THE WAY YOU LIE

2010-10-18 @ 22:19:30

hemma!! :)

Hjärtat och själen har fått sig en käftsmäll i rätt riktning känner jag. Allt flyter just nu på som det ska och jag gillart! Struntar i alla negativa saker just nu. Positivt va de man skulle tänka på, ellahur? :D

Bad med laget på Geab och det var riktigt jäkla kul! Hoppas Lindish lägger upp bilderna snart så ska ni få se hur snygga vi va;) Det va riktigt skönt och bada, också jäkligt kul även fast inte alla badade :). Åt banan och äpple efter badet och drack varma drycker från Geab's choklad,te och kaffe maskinerisak medans vi kollade på matchen mot Follingbo. Gud va mycket små detaljer som måste ändras verkligen? Och kul att allas match kläder är fel i storlekarna:oooooo? KUL!
Skjuss av Niklas och Lina hem. Gud va den ena gnällde mer än den andra haha! Så jälla kul:p

Sett innebandy nu när jag kom hem, superligan var det mellan mora och täby. Täby vann överlägset med 11-1 men inte konstigt när Mora är nykomna i superligan.

Nu ska jag plugga på glosförhöret vi får imorrn, städa lite i mitt rum, dricka te och bränna min tunga lite mer innan jag ska snussa jäkligt gott!!! :) Längtar redan verkligen:o?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: