I'M A BAD ASS!

2010-10-11 @ 10:09:25

Ja. Vad kan jag säga? Jag är slut i arm- och lårmusklerna. Shit va bortdomnade dom är (nästan iaf). Känns skönt att sitta och ta det lugnt i min säng och se tv nu.

Håla fram tills 12.15 då vi börjar med samling för att gå på bokensdag-grej typ på biblioteket nere i hamnen här i Visby. Vet inte om det är något jag vill på egentligen men får se hur det blir där nere med klassen. Kan inte på stå riktigt att det är något jag kan tänka mig passar oss? Men nu är det ju strunt samma. Det blir nog en upplevelse för livet.. vi är ju rätt bra på att förvandla det tråkiga till det roligare! Ain't I right GYLU09?!

Nej om jag ska fixa någon lunch och sen duscha innan jag ska ta mig ner till hamnen. Har inte en aning just nu hur jag kommer ner men tror jag liftar med Maja eller Dennis. Annars blir det mongot:p .

Ses i eftermiddag!!

Pussen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: