I GOT A NEW ATTITUDE

2010-10-18 @ 17:07:10

Hey homie:)

Mandarin, Te och macka blir kvällens "mat". Ingen träning utan rehab(bad) så äter inte upp mig speciellt. Ska bli skönt att få ta sig ett dopp i det grönblå klor vattnet och få exemutslag. AAaah, längtar redan. Haha:)

Sprang 3km:n på gympan, lika så typ 3 till. Resten gick men andreas stod och såg på klockan en halvtimme eller mer :p ..
Gick inte snabbt att springa men det var så burrigt kallt och jag fick väldigt ont i öronen så kändes som jag skulle spy eller något..? Men i mål kom jag :D Jippiiiiee.

Ska äta nu och kolla lite på lyxfällan, det är bra att se och riktigt intressant!, sen diska klart och packa innan lina och dom kommer och hämtar mig!!

Så skriver när jag kommit hem från vår så jätteseriösa rehab-träning.

PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: