BURN IT TO THE GROUND

2010-10-18 @ 10:49:43

HEJ!!

En ny skolvecka med massa nya pain in the as läxor antar jag :p

Går dagens film tittande var bajs mysigt och skönt. Ostbågarna flög ner i magen och bara låg och gosade under täcket vilket var underbart:p

Om en halvtimma ska jag ha gympa vilket kommer bli riktigt intressant. Vi ska köra distans - alltså springa - på gympan vilket vi inte brukar göra. Så hälla i sig vatten nu och äta en banan sen dra med cykeln dit. 
Längesedan jag sprang där nere, och längesedan jag körde distans bara så. Kommer bli kul:) Hoppas Wahman säger att det blir 5an. :p
Min klass är väldigt osportig! Det är typ bara jag som spelar innebandy och kristian som spelar Hockey. Resten kör på att köra moppe/bil eller gå:p

Nä. Nu ska jag byta om och spara på mitt internet:) Lyssna på nickelback och tagga till springspring;) 

PUUSSEN.


♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: