A THOUSAND TIMES BEFORE

2010-10-21 @ 21:39:30

HEY BROo'

Sitter i Saras säng väldigt uttråkad och ap trött verkligen!:p

Spärrölen var ganska kul, mycket prat och skratt. Roligare blev det med tiden, desto längre tiden gick blev Matts roligare. HAHA! Säger bara en sak, snaska kotte!, haha x)
Maten va sådär? Det var buffe och ganska gott var det väl men mest irriterande var att jag inte kunde få läsk ens! Bara vatten och Loka. Så vatten och mer vatten blev det för min del :s TRÅKIGT.
Satt med Martin och Jonas från Firman. Ingen annan kom från Sandå som sagt till haha, och Martin kom en halvtimme sent under ena "herrns" Historia prat om Friskvårdcenterhuset. Trrrrråkigt....!
Alla satt och stirrade i taket eller viskade saker mellan varann medans snubben stammade sig fram i sin urgammla historia berättande.

Hemma nu och mitt rum är okuperat. Sara och typ 10 andra från A-laget är inne i vardagsrummet så får hålla till i Saras rum, köksbordet är fullt med mat (Tacos tillbehör) så ja.. Lilla trötta jag med pupiller som är på alla ställen än där som ska va vill sova! Men men.. Hoppas på att komma i säng vid 10. HOPPAS.

Lyssna på mer musik och göra läxor eller se någon serie jag laddat ner. Vet inte än:p

Skriver imorgon innan eller efter morgon träningen. ^^

PUUUSSEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: