VINCENT á LÅNGSTRUMP

2010-11-09 @ 13:25:50

Tjenamossss :)

Är i skolan och har samhälle.
Totalt slutkörd i hjärnkontoret, antagligen för mycket data och för lite syre?
Hör på Vincent Pontare och hans goodiez. Klädd som pippi långstrump e ja men det;)!! Haha.

Inget internet hemma och uppe på det börjar jag bli sjuk! :s. Vill bara sova hela tiden och får andnöd när jag börjar springa. HATAR DET HÄR! :s.
Cyklade omkull igår så har stort blåmärke på ambågen, en bula som ser ut som en böld på utsidan av låret/höften (nånstans ..?) och fotknölen är lite mjukare än vanligt. Usch ;).

Har haft ett prov i Eng A förut idag, första nationella! Det var listening så nu återstår bara talking, writing och reading. Wiiiehej, bara mer än hälften kvar! Talking blir dock nästa vecka, med Majajjajajajaja!

Fyllde år i helgen och fick då en säng, eller den fick jag när jag flyttade in till stan i september? Så en säng för 3500 typ av mamma och morbror jimmie, en sodastream av farbror torgny och marlene, en "design" ring av lilla syster, en korg med mat + frukt + dricka + en flaska med sten och massor med pengar av mormor och morfar sen fick jag typ 500kr löst av folk som skickat kort. Tack allihopa :)! Mer presenter i helgen av släcktingar från pappa, farmor och hans andra syskon (tror jag). Hoppas på en iPhone 4 men de får jag nog hoppas länge på!?.

Ska nu när vi har rast gå till södervärnshallen och hämta min cykel! Om jag kommer in ^^.

Fika med Helena imorgon, bak-time med ida och lina fredag, ida sover över, match mot skarphäll lördag, efter är festen med laget hos mig och sen afternoontea med laget på söndag!

Hörs i helgen :)

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: