THE LOVE YOU SEEK

2010-11-05 @ 22:28:15

Hej.. om ni nu kommer ihåg mej?(a)

Sitter hemma i Barlingbo, landet på min kära ö Gotland, med mamma och syster. Varmt är det så man svettas rejält! Kaminen är i full glöd och jag har snart tårar rinnandes ner för kinden för mitt huve ä så varmt ? Shiet.

Har sett idol med de boende här men nu sover syster, mamma pillar på sin mobil så jag tog tag i datan och satte mig här.! Precis där jag brukar sitta. I min stol vi köksbordet i samma ställning nästan varje gång. Aah, saknar det här bland annat med detta hem.

Hela veckan har det varit praktik, praktik, jobb, jobb, praktik och lite mer av allt. Har tränat och bowlat med sandå. Mer vet jag inte? Eller jo har planerat med Lina för födelse/lagfest:D Hoppas det blir kul! När det nu blir av?

Vad gör jag nu? Ja, lyssnar på alla problem och försöker undvika det nu och lyssna på massa kassa värdelösa låtar som får en och vilja spy. Haha, ja... min vanliga vardag antar jag ;), en del av den iaf(aaaa).

Ska nog ta datan och hoppa i sängs och se film. Känns inte som om jag orkar något annat just nu. Jäkligt trötter e ja:). Duscha ska jag men det blir av imorgon ist innan Farbror och hans fästmö kommer förbi på dagen tror jag? Senare på kvällen blir det besök av mormor, morfar och kanske Tobias. Få lite presenter och äta mumma! :D De ja gillart!. Fyller 17år om jättedryga 2 timmar.
Längtar jag? Njaah, det vet jag inte. Inte överdrivet, inget är ju som det annars brukade va?
Har inte den där längtan som man hade förut. Den där super känslan inombords att man knappt kunde sova för man längtade så! Som kvällen innan? Då var det ju nästintill omöjligt att sova som på julafton ungefär. :) Haha, men nää. NOt anymore. Slut på det roliga är det må jag säga.

Jurre, sängen vart de för mig jah?! :)

Skriver imorgon när jag är ett år från körkort, tre år från systemet och ett år närmare döden!

Puuuuussäääin :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: