IF WE EVER MEET AGAIN

2010-11-02 @ 17:05:41

                                                                                        2010-11-01

Hej

När du läser det här så sitter jag väl på köksgolvet eller någon annanstans och gråter så mycket för att jag nu... Ja, du märker vad ja menar...

Över till verkligheten.
Hoppas du mår bra? Måste säga att jag är orolig för dig varje dag. Finns det något att vara orolig över? Jag vet ju inte riktigt om jag vet allt eller om det är långt ifrån sant för att du vill att jag ska stanna för den sakens skull för att du vet att jag bryr mig dubbelt då? Jag vet ingenting alls egentligen, jag tror på dig med mitt förtroende jag byggt upp mellan oss två.
Den tiden tillsammans vi haft har fått mig att älska dig genom vått och torrt. Fått en upplevelse av dig, en bild av din värld och en bild av kärlek och vänskap.
Du, du är min bästa vän. En vän för livet jag aldrig vill tappa. Vännen som jag vill ha med mig genom alla beslut i livet.

Jag vill leva med dig, men ändå så vill jag inte. Jag kanske inte vågar, jag kanske är osäker. Inget beslut har jag tagit ännu. Vet inte vad jag vill riktigt… Men något jag kommit fram till, ett beslut jag står fast vid, det är att jag alltid kommer vara din vän genom vått och torrt. Vill aldrig förlora en vän som du, hoppas du känner likadant?

Mina känslor för dig ligger på vänskaplig nivå. Jag vet inte varför, jag vet ingenting.
Du vet som jag att jag inte är den enda i världen för dig. Även om du vill tro det så är det inte så. Det finns fler som kan bry sig om dig lika mycket som jag och ännu mer.
Jag vill inte se besvikelsen i dina ögon och höra smärtan i dina toner längre. Om det krävs att jag ska sluta prata med dig så gör jag det, även fast det inte är min vilja eller önskan.
Jag vill inte behöva känna mig dålig eller ha dåligt samvete varje gång jag ser dig. Jag vet att jag inte behandlar dig som du behöver. Det är inte schysst mot dig när du är dö kär i mig och hålla dig i ett grepp som du inte kan älska mig eller hata mig.
Jag vill inte att du ska sluta älska mig, jag vill bara att du ska hitta något som gör dig lycklig nu och en tid framåt.
Förhoppningsvis hittar jag tillbaka till dig om du vill det någon gång framöver. Vi ska leva i tiotals år till, vi är fortfarande unga. Så känn inte att världen går under, ta inte självmord, försvinn inte bara för att jag säger att jag inte vill mer än vänner just nu.
Vi får se om det verkligen är ”ment to be”… i så fall möts vi under konstiga omständigheter mitt i inget. Något som återstår att se.

Du är någon med hjärta av guld och är lika söt som socker. Försvinn aldrig!

Från Mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: