HÄFTIGASTE MED BOWIE!

2010-11-20 @ 08:55:09

Tjänna.

Här sitta jag... och är mer störd än någonsin. Naej, det vet jag väl inte med störd är jag ju ändå alltid. Vet nog vissa som håller med mig på det, mer än jag. ;) Jaja, kul för er dah, Puss på er.

I veckan har det vart skole å praktikn, Jippiekajjey! Började dock jobba med Micke Johansson på Bogegatan istället för P18. TACK DU SNÄLLE HENRIK! Det är riktigt kul och känner att man vill;). Dock har det vart segt den här veckan för det vart slutspurten och sista stressmomenten så jag har gjort det jag kunnat hoppat in och geire.. Men det funka ganska brae:)

Sällskap av Tobbe mycket i veckan, snicksnackat med Helena lite och Linnéa. Mer vet jag inte ;)
Fått en digitalbox/bredbands thingiie i Annikas lägenhet, skönt värre måste jag säge. Nu slippa jag springa fram till Tvn varje gång jag ska senke volymn!

Börjat träna igen har jag och det vart int fullt så jobbigt som jag trodde det skulle va? Men mycket annat har vart jobbigt som snurrat runt uppe i huvudet så man säger för mycket man inte ska. Sorry clara för att jag är en bitch, men va inte de tillbaka då bara för de där jäkla nötterna? Du dog ju inte! :D

LINA CPSKADADE AHLQVIST! HON VART INTE PÅ TRÄNINGEN IGÅR, FREDAG! LEDSEN I OJGET JAG BLI! :( MEN DET VART MINSAN GULLEFNASKET ALKOLISTN IDA SVNEENNA FRÅN BVIK! :D

Nä, mer ha ja fan int å saje te eir! Fuck you, pussen.

:)



min favo filmis :) fast bumbisarna e bjätte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: