Systemkamera, Myskläder, Huvudvärk, Sol och fettigt hår...

2010-05-16 @ 20:48:18

- Det består min kväll av hittills!

Gick precis in fram våran trädgård och mitt huvud känns som det är 7mil brett. Sån jävla huvudvärk.. Antagligen för att jag inte orkar använda mina "ögon"(glasögon) idag och linser desamma.
Med tanke på linser så funderar jag starkt på att skaffa det. Känns som om det vore skönt med månadslinser som man INTE tar i och ur hela tiden. Pallar inte det, så jävla jobbigt.

Spelar nu på facebook och ändrar min profil lite sådär.. Och just när jag gjorde det så kom jag ihåg att på fredag är det en väldigt viktig dag... Avslöjar på fredag morgon.. wiiiie.. Längtar! :) .. Då har jag iaf överträffat mig själv.

Lördag:

min lördag såg ut så att så att jag gick upp, la en maskin tvätt, åt frukost, gjorde negerbollar (:P) och duschade. 
Det var det som hände innan jag åkte in till stan,skarphäll, och skulle jobba - sälja fika och ta betalt för de som ville ha "loppis" där. Inte var det många när jag kom dit vid 12 och inte många när vi la ner verksamheten vid 13.30..  Det var iaf det meningslösaste jag vart med om hittills.
Jobbade där med Olivia och sällskapet var Ledarna Jocke, Valdis, Lena, Putte och Janne..
Ingen ville ha loppis där och nästan ingen köpte något fika av oss.. Vi satt helt själva där i ett avlägset hörn på skärphäll.. En stor loppis höll till ute vid Flygplatsen så inte så konstigt att ingen var vid oss..

Åkte där ifrån halv 2 och då drog jag in till öster för att köpa ansiktsskrubb - netrogena, blackhead elimination -  och kolla efter en ny "skol"-väska inkl. en billig prydnads kudde.
Hittade allt jag sökte och allt gick på 300 rakt av.
Nu återstår det bara 280kr av mitt studiebidrag + matersättningsp. för denna månad så det blir att snåla nu ett tag.. Med tanke på att jag,tobbe och wanna skall köpa en present till min Mam' nu snarast för hon fyller år 9juni.
Börjar bli lite svettig... Att vi inte kommer få paketet i tid om jag beställer den i slutet av månaden.. Jaja, det är bara att hoppas.. :o
Åkte där efter till rusta och köpte en bad anka och åkte sen till Dalhem för att ge min faster/gudmor Anneli Nyberg ankan. Hon fyllde/fyller 27år imr egentligen, men hade en genemsam "fest" med min Farbror Ybbe/stefan som fyllde 40+ (nånting) för ett tag sen.. Så från oss fick Anneli en bad anka och Ybbe en LP-skiva ..

Åkte hem efter 18 slaget och gjorde inte speciellt mycket fram till 20. Satt och spelade kaspar i nudådalen med Wanna och njöt av lugnet/ledigheten.
Vid åtta åkte jag till Dalhems skola som jag där träffade/va med Tobias Edlund. Vi åt äpple och bara pratade med skydd från regnet under ett plåttak med bänkar in under. Satt där och myste under en fillt och tog en massa kort medans vi pratade med Pap's kamera.
Efter vår träff åkte jag hem, och gick direkt och la mig i sängen när jag kommit hem.

Söndag:

Idag har jag varit med Tobias och inte gjort så mycket. Bråkat och skrattat, myst och spottat .. Som vanligt. Men det är det bästa :)

Har tagit lite kort nu framemot kvällen, utomhus, för jag var så jävla trött på all "negativ energi" inne hos oss så jag gick ut med kameran i högsta hugg..

Nu ser jag på "brothers and sisters" + äter fil och flingor och skall där efter duscha.
Kanske skriver en snutt sen efter alla filmer och pogramm jag sett medans jag har lyft skivstång+ ca. 7kg(9kg).
Inte mycket, men har inte så mycket muskler. Men vill ha :) Får nog det i 2an på ibg, varje individuellt val = styrketräning = måndag mornar. I do look forward to that!

Skall nu bege mig till tvn och sleva i mig filen så jag kan börja med mitt lyftande snart.
Tänkte köra ett litet styrke pogramm ikväll. Såhär ser det ut:

Skivstångslyftn. = 6*5
Benstäckar grej = 8*3
Armhävningar = 10*2
Situp's = 25*4

Skriver sen..

pussheeij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: