sitter i ..

2010-05-04 @ 14:27:31

.. datasalen men skall gå upp till övervåningen av hansahuset och ha extra matte med henrik. troligen jag och 2 till.. Av 13 :p

Idag hade det varit ganska skönt i skolan.
Såg Micheal Jackson Uppvisningen i Aulan idag med Maja och den var bra överlag. Början var lite ring rostig. Men när dansarna kommit igång blev det bara bättre och bättre. Favoriten va "thriller"- dansen dock!
Annars har jocke redovisat på svenskan, har läst Twilight fast svenska veriasonen, räknat matte och vart iväg med mopparna ändå bort till pastvagnen och köpte lunch.

Efter skolan blir det P18 för att springa med IBG ett tag.
Skall efter det köra hem till Maja och Lämna moppen där. Därifrån skall jag gå bort till Busstationen för att åka bussen hem med Tobias.

Hans första dag på praktiken. Han blev placerad på Coop igen och skall där va i 1 månad, 4 dagar i veckan, mellan 08.00-17.00. Härligt? Då jobbar jag bättre tid, 07-16. Änywäy

Skall nu upp och räkna matte A. Nationella om 2 veckor. Oojojjj. (a) Hoppas det går vägen!! Annars vet jag inte vad jag gör. -.- .

Skriver efter jag duschat sen när jag kommit hem .

Pusshej :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: