mitt hår är just nu som en

2010-05-12 @ 17:45:46

... dränkt ko i olivolja. USSSCSCSCH! Hatar det.
Nej, får bli bättre med det där att tvätta håret. Varan dag får det bli framöver.

Sitter här och funderar helt allvarligt på 5 saker!

Mina Top 5 - Tankar Just Nu!! :
1. Varför kan jag inte sjunga eller dansa bra? Det är det jag älskar mest..!
2. Varför skriver ingen kärlekslåtar till mej eller dikter? hmm..
3. Fint väder, dock blåser det lite, men vill ut och springa och bränna kilona?
4. Ta system kameran och ut och gå, men tobias är ju inte här :(
5. Längtar efter en dusch!

Det är det som snurrar i mitt huvud just nu faktiskt

Men något som har fått mig och gå och grubbla om det är värt besväret, det är om jag skall börja bry mig om mitt utseende mera. Stå framför spegeln 39.45minuter varje morgon och ha stilrena kläder på sig. MÄRKEN all over the place liksom.. Är det värt intresset, försöket och besväret?
Jag vill va jättefin och jag vill alltid vara eller försöka se bra ut inför Tobias, men jag har blivit så himla bekväm av mej. Kilona på magen bara ramlar på, fettveck efter fettveck. Celuiter vill börja titta fram, men ligger nu bara som små skuggor på rumpen.
ÅÅÅÅÅ! Varför är det så här. Varrför har man dåligt självförtroende, lite pengar, ingen ordning och bekväm av sig? Det är typ det värsta som finns..
Men som ljuset i tunneln' har jag mitt stjärnskott, en orange prickigkorv med håriga en, falukorv och groddar hängandes mellan benen, svart stubb i ansiktet, likblek kropp, silikon läppar, glugg och pajat självförtroende..
Men ändå är han min dagliga hjälte. Han är helt underbar. MIN PRICKIGAKORV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Räddar mig från sorg, ilska, hat, deprition och ja allt det dåliga och istället bringar mig lycka och många skratt, det gör han. Fy tusan!

D U  Ä R  B Ä S T !!


pusshej.  skall byta om nu och springa Ekeby runt.


det skall väl alltid va du och jag tobias edlund? för du är så jävla fiiin.<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: