Lalalaladies night!

2010-05-14 @ 00:41:29

Sitter här med Wanna nu vid köksbordet.
Fortfarande ensamma men mamms kommer nog straxt.
Skall bara skriva detta inlägg lite snabbt sen blir det tandborstning och säng för mig och lillen:p

Ikväll har vi lagat mat, ätit och sett på Alvin och Gänget 2 vid köksbordet, hämtat ved, eldat, sett klart filmen på Tvn, spelat Wii, pratat och skrattat, lyssnat på musik, målat i Wannas ritböcker (pippi/lilo & stitch), druckit ICA's kolsyrat Apelsin vatten och nu på slutet har jag samlat pärlor till min pärlplatta jag skall göra till nästa vecka.. Spceial Ecation lissom :D

Näe, nu kom Ted Gärdestad - För kärlekens skull, på spotify FAVORITES så nu skall jag stänga ner allt innan jag börjar gråta eller något. Hörde på den här låten vid farfar Tommys begravning i Februari. Miss you<3

Om 7 timmar kommer tobias hit och är med mej. Skall sova här imorgon "idag" igen och vi skall se filmerna vi hyrt som skall lämnas vid 17.00 idag vi hemma kväll och sen skall vi ta 4a bussen till stan för att lämna dem och kolla runt lite på stan. Det är nog allt. eller jo bråka,mysa och fisa skall vi det med ^^ haha:) som vanligt alltså?

Nej.   Hejdååååååååååååååååååååååååååååååå!
Nu är wanna äntligen klar med sin teckning så nu skall vi bege oss till toan och krypa ner i våra sängar inne i mitt rum. Övernattning skall ske där. Wooho. Det var ett tag sen, som wanna sa ^^. Mjoo.. Kanske 3år? hehh.
 
Pusshääi
(( Några bilder från kvällen : ))















systrarna nyberg säger godnatt för går dagen och den nästan gångna timme detta dygn och resterande bilder kommer ploppa upp i frukostens "Hejhallå".. Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: