Ja, du vill att jag skall falla..

2010-05-10 @ 19:37:44

come on!

Idag har det vart skola. Förberedelse för "arbetsplats" redovisning imorgon och så lite genom gång i matte innan nationella på onsdag. Nervös för allt som händer nu..

Måste bara säga att jag älskar min klass!! Maja och jag + 9killar till skall ta studenten 2012.
OMG!:o Inte ett bra datum? Tänk om världen går under då ... :(( Fan.. Jag vill ju ta studenten :o
Men iaf så är GYLU09 - lärlingsutbildnings pogr. det bästa pogrammet och klassen som finns!!!!!
Helt operfekt, alla är olika, men det vi har gemmensamt.... "Vi ÄR Speciella" ..  Haha:)
Nej, men kul har vi i klassen iaf, vi 11 elever och sen +2 elever som tar studenten med årskullen 92. Men ändå. Även fast vi bitchar med varann och kallar alla för duma namn och bara jävlas och trackar varann.. Men , bara för att vi beter oss förjävligt så betyder det inte det att vi har kul iaf de två ynka dagarna vi är skolan. VI ÄGER VILKEN KLASS SOM HELST!!!!!!!!! i sammanhållning iaf, nästan .. Hahahhahah :)

Solen skiner och jag vill bara ut och springa just nu! Fan.. Att jag måste göra mina läxor.. Men mest låter jag bli för att jag inte ätit klokt idag.. Men imr skall det allt springas, och på torsdag med.

Jag har bestämt mig för att börja springa 3 ggr minst i veckan. Det är för att jag inte har träningar längre och för att bygga upp den bra till försäsongen som snart börjar och för att kunna orka i början av säsongen som kommer.
Våran försäsong  består av 14 inomhus träningar (lite?) och var av 1 är fystester på P18. Fan vad jag hatar P18, så uttjatat.? I alla fall ser jag fram emot tränigarna som börjar snart. Är riktigt taggad för innebandy just nu. Himla längesen vi tränade och var tillsammans allihopa.

Nej. Nu skall jag ta en paus från datan, en stund innan jag skall äta..
Så nu skall jag gå ut och ta lite fina vårkort nu när man har chansen att se de lilla gnutta Vår vi fått och får just nu.. Lägger upp lite sen senare.

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: