grönsallad!

2010-05-16 @ 22:45:34

Gjorde mina skivstångslyft, 7kg, 30ggr.
Mer gjorde jag inte för det gick en film på tv som jag fastnade i totalt.
Nu är alla hemma så nu har nån tryckt på SVIDIGA FAMILJEN - knappen..
Inte så konstigt varför man längtar varje dag efter skolan/jobbet att få komma hem..
MMMMMMmmmh. Hade inte vart på något annat ställe hellre nej. VERKLIGEN inte.
För allt är ju ändå MITT fel?! Ellerhur..........

inte så jävla konstigt att man går runt och är typ förvirrad eller känner sig ängslig när du loggar in sen ut efter en stund utan att säga nått.. tror du jag är helt dum eller...

Skall se klart tv pogrammet nu.. sen spy i en hörna.. för känner mig helt fel på insidan.. 
hatar hela situationen just nu.. eller helt ärligt, allvarligt... den jag levt i 7år kanske? men iaf.. har ingen lust med att försöka med nått nu.. Bara försvinn jävla skit känsla .. DÖÖÖ!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: