dripp dropp dripp dropp

2010-05-13 @ 12:39:10

Ja, nu är det här igen.. Regnet! Vad ledsen jag blir verkligen..

Har kört hem Tobias precis (olagligt :$) och kan säga att det var som att ställa sig i duschen med kläderna på. Genom blöt och det regnade till och med igenom täckbyssorna. Då regnar det! Kraftigt.

Nu har jag hållit på och dammsugit nästan hela huset en snabbis, ruskat av mattorna i kök och "vardagsrum", dränkt allt som går i allgörreningsmedel i badrum 1 och nästan torkat av allt också, dragit ut alla grejer från badrummet och hängt upp en maskin tvätt.. Gud vad duktig jag är:)
Och ja, igår då plockade jag ur och fyllde diskmaskinen, skurade rent diskbänken och torkade av några flaskor. Hmm.. Vad händer med mej? Är det de dåliga vädret... Eller är det för att det är VÅÅÅR NU :))
Vem vet?

Mamma och syster sitter i soffan och ser på Barnen i bullerbyn och det är verkligen kul och se på? Varför spelar inte barnkanalerna allt sånt istället för allt nytt tecknat som är meningslöst och våldsamt? Inte så konstigt varför alla också blir våldsamma.. Nej hu nu blev jag irriterad...
Men om ni nu också sitter hemma och lider av regnet.. Dra på en bra gammal barnfilm/klassikerna, bädda ner dej i myskläder och var dej själv med en godisskål och läsk.
Fan va gott det hade vart, eller hade tatt chips/popcorn och ramlösa smultron. MMMMMMMUMS :)

Nej, nu skall jag hänga upp fem tröjor och springa in i badrummet på andra sidan änden av huset, vårt lilla hus, och göra rent allt. Så det nångång blir klart. Sen ska jag ta i tu med mitt rum. Fifan va jag är duktig! :)


Nej, nu skall jag rusa.. i min Dag-Otto tröja, tanttrosor från HM och med håret stående på sne.
Pusshej. Skriver sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: