Dan före dan?

2010-05-20 @ 22:03:42

Imorgon hääääänder det :D
Skall lägga mej i sängen och planera precis ALLT nu :)
Miiiiieihewiuheiuf. Längtar verkligen .. Att få vara med DEJ, min älskling.
Min hjälte, hjälten som räddar mej från mörkret!<3

Idag har det vart träning och glömde dess bort innebandy gymnasiet och glömde mobilen hemma så kunde inte anmäla mej borta heller. Så sorry Andreas, du får sätta ogilltig frånvaro på mii. :/ rackarns!

* HAR INGEN LUST ATT UPPDATERA SENASTE HELGEN OCH DAGARNA! *

Förövrigt,idag, har jag vart på bygg och byggt ställning haft lite (ellerganskamycket) teori med Björnä.
Skall dit imr också, eller nästan iaf, skall riva en gigantisk ställning nånstans i närheten och nåe mer? Men det skulle vi vara klara innan lunch =11.50, och börjar nästan halv 11. Bjorn skall hämta mej efter nationella, Matte A..del2, så skall vi åka och hämta martin och tim nånstans på ön innan vi drar till ställningen.
Arb. kläder mm. skulle vara på imr, och det ser jag inte fram emot.
Men om jag jobbar snabbt(!) och de andra me, så får vi sluta tidigt :D!!!! ME WONDTA!

Efter bygg, gick jag in till öster typ vi två och fördrev tiden med att prova kläder på HM, kolla i massa jävla böcker och inkl. hela Coop och sen äta "mat".
Tobias kom , eller slutade 5 så då gick vi till ringduvan och hämtade mina träningssaker av mamma sen gick vi till södervärn..

varmt har det vart idag som aaasss !! och jag har verkligen bränt mej! på bröstkorgen, nacken, ansiktet tror jag? och sen vet jag inte om dt va nåe mera. =) hope notttt :o. Kanske kmr få hudcancer nu.. :(, nej usch.. Inte tänka så!

Träningen gick rätt bra, inte överdrivet.. men det gör den fan aldrig? Iaf sällan.
2 hel nya tjejer till laget, 3 halvnya och 1 comeback idag. :) Mycket trevligt!?!
Marika (Hansa), Desiré från McDonalds(nybörjare!!), Amanda Klingvall (B-laget), Ella Thomsson(B-laget), Julia Fridlund(B-laget) och Annika Pettersson (Endre - Follingbo - Endre).
Mycket trevligt med nytt folk! :D
Fick veta efter en ganska hård träning, med jobbigt slut, att vi skall plantera skog och sälja trä/kol(grill) i sommar för att tjäna pengar till cupen i RIGA.
Efter träningen fick Johanna,Olivia,Issa och Jennifer veta att dom skulle träna med A's sommar träning.
Blev besviken att jag inte blev frågad, för hade vart kul och en bra träning. Vill ju gå framåt i kondition + styrka.! Svårt eller trögt på egen hand.
Men hängande huvud gick jag därifrån och satt utanför södervärn och väntade på Mamma.
När valdis såg att jag väntade, stannade han och pratade med mej.
Han tyckte att jag skulle kunna vara med A och träna.. och att det verkligen inte är nå fel på min kondition eller attityd. Men dock mitt självförtroende.. men inte konstigt när jag aldrig får spela? Lite trögt då.
Men, han sa att han skulle ringa och prata med Andreas och fråga om jag också kunde vara med.
Känns fel att Valdis gör så? Men vill.. Fast känner mej för på Andreas och dom.. Men vill iaf.. Så skall göra mitt allra jävla bäst!

Ne, nu är jag hemma och måste äta mat och duscha innan jag kan sova.

Skall dess ringa Tobbe innan de, Plugga lite matte, och planera morrondan. så HEJDÅ!

Puusss. Skriver imrbitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: