♥ B A A A B Y ♥

2010-05-21 @ 21:07:57

Ja! Nu är det verkligen, helt verkligen verklighet!!
Nu, för er som inte vet...
Så har jag, och Tobias.... varit....
TILLSAMMANS I ETT TAG!!!!!
1år, 12 månader, 365 dagar..
Älskardej♥♥

genom vått och tort.. ur och skur..
Smärta, hat, ilska och tårar..
Glädje, lycka, kärlek och leenden..
Du ger mig det, och jag dig..
Allt det dåliga, och allt det bra.
Det sägs ju ändå att de par som bråkar, har det jävla bra!
Måtte påstå att det faktiskt passar in.
Att vår kärlek till varandra är stor.
Oavsett, så löser vi det.
Problem på problem.
Men alltid, löser vi det.
Tillsammans.! ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ duochjag  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                 .
Skriver imorgonbitti/Lunch .. Innan jag drar till Dalhem..?
Skall se fotbollsmatcher och njuta(förhoppningsvis) av vädret.
För det har jag VERKLIGEN gjort de tre senaste dagarna. Fett naiis :D:D

vi har problem.
men vi löser fan dom!
och lägger ALDRIG oss och sover
innan någonting är löst!
För vi älskar varann.. Right?
youandme.forever.yourmine!
Imneverlettingyougomelove!!

pussheii
*                                                                            ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: