25 Maj

2010-05-25 @ 22:03:09

Ja, hej igen!

Nu är jag med mitt så intressanta liv tillbaka här igen.
Var som sagt i Dalhem och såg Herrar C spela och ja det gick väl bra?
Dom vann med 4-1 mot Klinte, Divition 6. Björn Rosvall 4-1, Martin Bjesander 2-1, Anton Björkqvist 3-1 och första målet vet jag inte vem som gjorde men vet att Thoralf Lyngstad gjorde 2 assist. Great!
Såg med syster och Miguel. Åkte dess införbi mormor och fick varsin 20lapp och köpte lite godis sådär.. Hihi(:

Idag var det skoldag, IBG och möte med A.
Skoldagen va sådär, sov bort första lektionen så fick gå på den sena lektionen.
Överigt så va skolan lugn, satt mest med datorer och lyssnade på redovisning som Jakob Eklund hade om Eklund's plåt. (hans arb.plats)

IBG gick sådär?!. Skulle springa 5kilometer men blev bara 3km + 1+1km's nervarning/uppvärmning.
Blääää säger jag bara. 3kilometer på 15minuter men höll ett hyfsat tempo iaf.
I hela huvudet snurra bara tankar på att spy, för idag har jag (innan passet) fått i mej en liten pasta från pastavagnen och några munnar vatten.. Och det var allt! BLÄÄ.. Tur hade jag iaf att jag fick låna en cykel av skolan, sa AW iaf haha.
Gick tillbaka till säve med Johanna och Isa, pratade om laget och a-lags träningar.

Mötet började 6 och det var halva A-laget, myrten, Andreas, Micke, jag, Johanna, Isa, Jennifer och Olivia.
Fick veta vilka spelare som skulle vara borta under säsongen och såna grejs och sen hur tränings pogrammet kommer se ut. Alla spelare skall bli bättre från förra sommarn så det är bara att springa det. Fifan va jag kommer spy på P18 efter sommarn. Usch. Men kommer bli bra till hösten må jag säga. Och kommer hjälpa mej personligen, starkare och bättre uthållighet kommer man få.
Skall träna 2dagar i veckan med dom och sen vara med på våra träningar onsdagar fast bara köra lätt, typ teknik och sånt. Behövs! Fan va höstens säsong kommer bli kuuuul!?!??!

Hemma åt jag och sen åkte jag o wanna och såg Tobbe spela..
Nu är jag tillbax hemma och har inte gjort så mycket.
Funderar på att ta en kopp te sen vet jag inte riktigt.. Skall väl hoppa i säng och vila ut ordentligt tills morgondagens arbete på P18 (??jag bor fan där??) med Carro Sjöstedt. Kommer bli en omväxling i min vardag. Känner att ingenting blir gjort nu förtiden. Måste skaffa en filofax eller nått och skriva/planera mina dagar. Mjaja.

Nu skall jag hoppa i säng med mitt te och dissa "KENT" för att lyssna på Tobias istället via Tele och repetera "JAG ÄLSKAR DEJ" ungefär 100ggr. Men det gör mig inte något. Bara trevligt? :)
really hope that you mean it to boy.. cause' i lolololoove you!<3

Byye, skriver imr när och om jag kommit hem. Mamma skall ha ljusparty så väne om jag vill va hemma.. men man får ju iaf fika.. hehe(: ,

meen aah,

PUSSHEJEJEJEJJEJEJEJJJJ!


fula jag !? haha (:

Dalhem - Kik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: