22.59

2010-05-29 @ 23:13:38

- Maah, Hejjä!*

Mamma ligger i soffan med wanna som sover rätt så gott och ser på forest gump.
Funderar på att ladda ner den filmen, stekta gröna tomater och green mile. (tror dom heter så iag:p). Bra gammla klassiker som är över två timmar typ? Men jälla bra :o

Idag har jag som sagt sett en halvlek fotboll, haft vattenkrig i min säng med tobbe (hahahahha grymt kul?), retat honom, målat i garaget med honom och sen kramats och bara tatt en stund för att komma ihåg att jag veeeeeeerkligen älskar honom! Stod och kramades i minst 5 minuter .. Så himla mysigt :)

Han åkte vid 9e och sen dess har jag målat garaget två fönstrar, eller grundat dom med nån lack-liknande så färgen sitter bra imr efter första täckfärgmålningen..(åå vad jag verkligen har lärt mig något på ett halvårs praktikstid!), sen har jag bara flyttat in moppen där, laddat ner massa serier eller rättare sagt Bones och F.R.I.E.N.D.S! , skall se första avsnittet med Bones (2004) och sen trycka i mej ostbågar & mentos, troligen skälja ner det med Bbarlingbås' härrlia vatttn. Maauumms.

mMmajjaja! Det var allt som hänt idag, eller jo glömde.. blev 0-0 i matchen mellan Eskelhem(bara Dalhems spelare och Dalhemsställ????) vs. NÄR.
Men nu vart det slut på info om degdagens händelser. MINIMUM MAKOVER - will continue tomorrow afternoon or something. Kanske åka in och köpa Mamaz present imr också.. Men fårla' se.

Nää. nu skall jag dra med datan till sängen..

Btw, lägger upp en bild på mitt och Tobias lilla konstverk från garaget imorgon nån gång.
Det vackraste jag nånsin gjort! :)

Pussheejj.

en gammal bild på mej.. Juli 2009.. Fan va tiden går:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: