21.42

2010-05-23 @ 22:05:24

Sitter nu här.. Igen?
Har verkligen inget liv.. Bor typ vid datorn nu för tiden.. :s
Vafan är de för fel på mig?

Var med Tobias förut idag! Fett mysigt.. :)
Vi spelade lite kubb, duschade, såg Marley & Me, åt ostbågar + popcorn, bråkade, skrattade, puss&kramar, åt mat och sen gjorde vi inte så mycket mer. Låg mest bara i soffan och myste eller satt här vid köksbordet, eller här vi datan och spelade massa skit spel på FACEBOOK! Jabbadabbadoo vilket kul liv jag har? Ganska så händelselöst. Eller naeaj.. Det händer saker! Men inte speciellt intressanta..?
Det måste det bli ändring på!!!!!
Annie Victoria Linnéa Elin Nyberg... Den nya YES MAN , fast Women i det hära fallet dock :p
Lever ju fan bara en gång, så lika bra att leva fullt ut. Som om det vore slut imorgon.. Det borde funka? :)

Efter Tobias hade cyklat hem och mamma kommit hem en sväng så satte jag kvar under täcket i soffan och såg film. Såg Austrailia och bröllopsduellen på canal+. Tog dock en paus däremellan och gick ut i det underbara kvälls skenet, solen lös så underbart i vår trädgård, här på våran Ö! Så kunde inte motstå att gå ut med systemkamran, nu när den ändå är här. Den säger ju adjö imr. Bllääää, va tråkigt!

Dags för skola imr igen.. Faan.
Ser framemot det lite, men inte jättemycket. Fast det är väl för att det närmar sig SOMMARLOOOOOOOOV! :D:D
Wiiiieieieieieiieieiieiieieieieieieieiieieieieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie, säger jag bara :)
Det som återstår, som är viktigt i skolan, det är:

1. Skriva klart min svenska "Jämförelse" av två böcker.
2. Skriva klart min engelska uppgift, "My place of trainee", om min arb.plats.
3. Göra prov i Geometri, matte A.
4. Leta efter "Våltagen", en bok, och lämna tillbaka den till bibblan.
5. Skriva klart ett brev på engelskan, till en huvudperson i en bok jag läst..
6. En skrivuppgift på svenskan, förklara en bild för läraren.
7. Göra eventuellt omprov i Geometri..

Sen på min lista så står det, LOV!

Skall nu ta mej till sängen och måla mina naglar på händerna, sen ta med datorn in så tänkte jag se film tills jag somnar. Börjar känna redan nu att ögonlocken är ganska tunga.. Menmen.
Så nu ska jag borsta tänderna, gå på toa, ta ett äpple och en flaska vatten med mig till sängen innan jag ringer Tobias..

Pusshejj. Skriver imr. Kraaam.


Ett leende, liten blåsa och stenklump! that's my everyday-day! ^^

En fin liten blomma som mitt öga fånga! :D

Solsken mellan taken och kaklen.. <3

En liten mus i mitt hus :) 79kr dyr, om den flyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: