21.12

2010-05-03 @ 21:20:27

Hemma igen! Äntligen.
Är riktigt mätt och full kalorier efter att ha varit hemma hos mormor och firat henne. Hon bjöd på tårta, bakad poatis och ett gott skratt kan man säga.
Av oss eller egentligen mig(?), fick hon en Frk-klänning från Åhléns för 199kr, en fin strand klänning med blå/grön/bruna sträck likanande saker på. Mycket fin på en solbränd gammal mormor Lena som nu är 59år.
En sjal/scarf fick hon också! Den är en "Nyhet" på Lindex, idag iaf(a), en vit lång sjal med massa rosa/röda blommor på för 129kr.
Det var allt hon fick idag, men hon skall få blommcheckar av oss en annan dag. Glad över det jag köpt:))

Idag har det vart skola. Ganska segt dock, för har bara fått sova 6-7 timmar (högst!!) 6 dagar i rad. Känner att man inte orkar alls. :s Och det är jobbigt.
Nationella i matte A om 8dagar .. :o ShhhiiiT! Och svenska redovisning om 7dagar, om min arbetsplats, men ändå. Vet verkligen inte hur jag skall säga vad och VAD jag skall säga elr ta upp. Lite klurigt det där.?

Efter skolan gick jag in med Tobias på öster och började leta presenter. Det gick hyfsat som sagt, eftersom vi hittade presenter. Heh, men hoppas hon kan ha klänningen bara.. Att inte ballarna är för stora. HAHAHAH!:p

Åkte bussen hem vid fyra och hann bara in och vända (eller byta kläder iaf) sen åka iväg igen. Då var det att lämna Wanna vid IP för fotbollsträning och Tobias med mig till Mormor.
Han blev väldigt trevligt välkomnad där. En stor kram av mormor och en puss.. hahah:p Huh, det var kul. Och Jag fick DET PÅ KORT!! haha. Skall lägga upp det så ni får se;)
Var i Dalhem 3timmar. Spelade då kort, tittade på hundraser och åt/umgicks med familj och släckt:) Mysigt!

Hemma nu pratade min mamma Anna-lena med Tobias mamma Anna-lena om något jag inte vet om jag vill veta? Haha, säkert lördags?x) What else?
Iaf , nu skall jag duscha och fresha mig till skolan imr, dock onödigt för skall springa 5kmrn imr på P18 med IBG. Vet inte om jag är taggad för det.... Men jag hinner!? Ipoden för sköta jobbet ^^

Hejjdå, skriver en trudelutt imr?

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: