2010-05-03

2010-05-03 @ 13:35:34

Hejsan .

Har nu slutat lektionerna för idag och dagen har vart ganska trög. Dock mat från pastavagnen. MUMMS!:)

Skall nu gå ner med datan och lämna den till Maria så jag sen kan gå ut och plocka upp Tobias i farten till östercentrum. (Gud va fel det kändes att skriva "centrum")
Mormor fyller 59år idag och jag + Familjen (Tobias inräknad?) skall till henne ikväll i Dalhem och fira henne. Eller vet inte om de andra skall med, men Jag och Tobii ska dit iaf.
Så vi ska nu leta present till henne innan vi ska med bussen 15.45.

Så hejdåda, Skriver sen senare hemma.

Btw... så skall jag möblera om mitt rum idag^^ vet inte hur det kommer bli.. Men det får ni se sen:)

Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: