19.12

2010-05-13 @ 19:13:50

Nyss kom J.Adman och hämtade mamma.
Hon skall till sin kompis i roma för att spela biljard,umgås med sina kompisar, och dricka! hah:p

Själv, eller jag och Wanna, skall vara ensamma hemma ikväll. Troligen kommer mormor ringa flera gånger för att fråga om vi mår bra eller om dom skall komma.
Vi skall,förutom att prata i telefon, laga mat alldeles straxt och sen vet jag inte riktigt :)
Eller jo!, vi skall se Alvin och gänget 2. pysigt!

njaej.. Om jag skall sätta wanna i arbete och mig själv med så vi får nån kvälls middag?
Tacos står det på Menyn så jag köttfärsen och det lite mer avancerade och wanna skär grönsaker.. Skulle inte förvåna mig om hon skär av sig fingertoppen så vi får dra till Akuten. Bara för att? Hahaha, nejhu. :) Inte tänka så nu.

Mä, skriver en truddelut senare,

Pusshej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: