14.14

2010-05-29 @ 14:27:24

Ja.. Vad skall man säga?
Hej.!
Det var ett tag sen jag skrev, men jag har ju trotts allt ett liv och leva också.. insåg jag härom dagen, och om inte minst igår.

Har haft praktik från i onsdags till igår. Var på P18 ons-torsdag men fredag var jag i Lickershamn med Karro.
Vi var ensamma prakiskt taget hela tiden?
Har inte gjort så mycket under tiden jag inte jobbat.
Har spenderat mina pengar och varit med min Tobias och filosiferat om livet mitt. Om jag kommer ha någon framgång eller om jag alltid kommer stå kvar? Men insåg att när man funderar springer livets timmar ifrån en så dax att sluta tänka och bara följa strömmen?! Melike. "i'll be the next YES women"..

Igår var det mys hemma med Tobias och gjorde inte så mycket mer. Sängs vid halv 12 och han åkte imrse vid halv9 med mamma och syster. Dags för sammandrag med fotbollen -02or i visby!
Jag låg kvar hemma och sov fram tills 11 och förflyttade mej sen till soffan och såg Extrem Movie och typ förbilder eller nått i den stilen. Rätt skönt att börja dagen med att ligga gömd i pyjamas under täcket och ser förjävlig ut och inte behöva bry sig! LOVEIT:)

Mja, resterande av dagen skall jag bara se fotboll (om 40 min.. shiiit!) och duscha och typ bara vänta på att timmarna skall gå? typ kanske tvinga hit Tobias och få hjälp med städningen av mitt rum. Börjar verkligen bli dax för det! eller har vart behövligt senaste två veckorna!? men men.. Har verkligen minimal lust för sånt nu för tiden.. men får fan rycka upp mej nu!? SKÄRPNING på Höööööög nivå.

Skall hoppa in i duschen nu. Matchen börjar typ om en halvtimme. så byyyye.
Nu skall jag fortsätta att höra på min summarkrupp2010-lista på spotify ;)

Herrååå :]



vårblommor blomstrar för fullt och sommaren kommer med bara ben..
vem fan gillar inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: