14.13

2010-05-18 @ 14:25:23

Sitter i dataalen igen här i hansa och skall straxt ta mig upp till klassrummet Novgorod här i huset och ha stöd/extramatte/tidsfördriv med Henrik Johansson, min matte lärare, och så troligen ingen annan från klassen men däremot Tobais.
Skall väl typ bara plugga på tills provet på Fredag morgon, nationellaprov del 2. FIIf.
hade bara 7rätt på förra. BLÄÄÄ! så måste ha MINST 13rätt till att bli godkänd på nationella. WTF verkligen. Visst det är en större chans att få mer poäng på den delen, men ändå.. Känner mej säääämst just nu. Tyckte verkligen att det gick skiita bra, men det gjorde det verkligen inte! :(

Idag har det bara varit lugnt!
Suttit och lyssnat på redovisningar, suttit vid datorer och skrivit på svenska/engelska arbeten som skall vara inne inom en månad sen inte så mycket mer, eller jo har räknat matte.. men hur jälla intressant är det att veta? Notmuch!

Skall träna med IBG efter plugget, intervaller står det på dagens schema enligt Johanna.. FAAAN! bokstavligen, F A N N N N N E !
Efter den träningen skall jag åka hem till Anna och Peter, linneas syster + hennes kille och äta mat i deras hem på A7 området (nästan?) och fördriva tiden tills klockan slår halv 7.
DÅÅÅå skall annie och linnea vara inne i säves gympasal och träna innebandy. FAN va jobbigt det kommer bli?
Dubbel träning med IBG och Innebandy med F97/96 + B-laget (det nya). Jäy.

Nej.. nu står min lärare utanför dörren och tycker jag skall på lektion.. så bye.
skriver sen när jag kmr hem ikväll efter träningarna.

Pusshej från mig, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: