07.32

2010-05-18 @ 07:38:15

Godmorgon.
10 i skall jag åka här hem ifrån så måste ge mej av från datan nu och slänga i mej frulle. Fil och macka blir det idag.
Två träningar ikväll så kommer inte hem förän sent. JOBBIGT! ^^

allt känns så jävla fel..?
det skall vara vi? det har vart vi? jag älskardej?
snart är det ett bra tag .. så varför händer allt nu..?
när jag behöver dej som mest? den jag älskar.
förlåt för allt jag ställt till nu..
men är besviken och sårad.. Inte bara från "oss" utan från andra håll mest..
känner mej vilsen och förvirrad.. har inte koll på nått längre..
fan.. fatta att det är dej jag älskar!! att jag behöver dej nu, varje dag, resten av åren..
behöver ett stöd.. behöver det som du sa..
En hjälte.


((inte den vackraste av alla bilder)) (:

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Men ni e fiiiina <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: