07.11

2010-05-24 @ 07:27:06

Hamnade här ännu en gång. haha..
Nu skall vi se om jag har nått intressant att säga?

Gick upp för 10 minuter sen och klädde på mig dagens "outfit", men den lär väl åka av innan jag åker.? Som vanligt!?
Skall åka om 16 minuter och jag är halvväggs färdig?

*-Skall byta kläder troligen, eller kolla om det finns något bättre! För en solig dag som denne.
*-Packa gympa + dusch saker till idrotten.
*-Fixa mig själv?
*-Och äta upp min frukost.!

Så jag måste säga, ja, hej och hejdå!

Skriver ett inlägg i skolan och om inte ett ikväll efter jag och linnéa vart me varann på stan! :) Naaajjjs!
Det var ett tag sen måtte jag säga..

Btw, solen skiner och det är redan 9 grader i visby. Wiiie :)

Pussheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: