- S U N S H I N E *

2010-05-22 @ 11:16:36

Sitter hemma ensam och har stått och gjort ett minipass tynglyftningsliknande rörelser med en skivstång + 6kg.
Efter att ha ätit frukost, gjort passet, duschat en snabbis och smörjt in mig med olja så är jag näst intill redo för att åka och se fotboll i dalhem.
Det kommer bli en hel dag från 12 - 19!
Skall se herrar A, herrar C och dam A.
Skall blii rätt skönt och kul, hoppas man får något sällskap bara..?
Så, mja. Nu skall jag gå och hitta mina sommriga kortbyxor och en sån stor vitlikanande t-shirt som möjligt.. Och aa, juste, Solbrillorna :p .. Ddom får vi inte glömma! Då kommer jag aldrig få se nån boll rulla runt på planen iaf hhaah.

Nu skall jag fortsätta lyssna på 80's classic's och leta kläder. Skriver ikväll.
Ha en jälla trevlig och skön dag idag..!


P.s!
24 dagar kvar till skolavslutningen (iaf för gymn.)
17 dagar ungefär till i skolan ..
12 till studenten..
och bara 9 dagars praktik till :D

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: