W I S B Y

2010-06-02 @ 09:27:31

Godmorgon och hejdåå !

Skall nu in till stan. Bläää. Har ingen lust? men va har man för val:o
INGEET ALLLLLSS! haha,
Nej men ha en bra dag hörrni!

Njut av solens sken medans jag kommer va xtremt påklädd och ur snygg ;)
Eller inte.

Skriver när jag kommit hem, om jag nu kommer hem?
Vet inte än om jag skall träna..
Har ont i höften sen gårdagens pass så tror jag hoppar kvällens pass och kör imr istället!

Heeeejjdååååååååååå! :D

Här kommer lite bilder så man börjar sakna! Tiden då, men tiden nu är bäst!
Sommriga bilder som får en att sakna SOMMARLOVEEEEN!
OBS!BTW!P.SSS! Det är bara 13 dagar kvar till sommarlovet!
9skoldagar (6 praktik dagar) + 4 helgdagar.
Maahahhehehehahahaaaaah! Lääängtar? :}


Annie och Wanna sommaren 2008'

Liseberg - familjeresa inom sveriges murar - Juni 2009

Lisberg Juni 2009 - TEKOPPARNA !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: