Vänskap, Fotboll och Te

2010-06-21 @ 16:29:26

Godmorgon och godnatt!

Igår var jag hemma och sprang och lite. Inget speciellt, drog bara ut på tiden.
Idag kom Tobias hit vid halv9 med Cykeln, min bokstavligen vita riddare (:

Tobias cyklade hem straxt efter halv 3 och under tiden han var här gjorde vi inget vettigt alls!
Vi låg mer än halva tiden i sängen och myste/sov, satt vi datorn/köket och tjafsade som ett 100årigt gammalt par, ätit mat och frukost sen inte mycket mer.
Mysigt ibland att bara kunna ligga och trängas i en säng och sova, tjafsa och bråka men ändå ha så himla kul tillsammans. Ååh Tobias, älskar dig!

Tobias åkte, jag fick mitt dagliga Cpdampryck och därför började jag städa mitt rum och pysslade.
Dammsög och trixade mitt rum lite, dammsög hela huset en sväng, plockade lite disk som stod över hela huset och sen duschade jag. Det var det jag gjorde innan min gäst och vän Linnéa Hammerin kom hit, min lilla gurka!
Vi har pratat och pratat, om allt mellan himmel och jord. Skönt att få sagt saker ibland.
Planer inför midsommar gjorde vi nästan, resultatet vi nått hittills är att vi åtminstone skall göra något tillsammans.
Men det räcker för stunden :) Bestämde att ví skulle höras av imorgon.
Vi pratade inte bara utan vi såg fotboll (Brasilien - Elfenbenskusten), fikade och slappade ordentligt i våran super mjuka och sköna bruna soffa. MYSPYS :p

B T W !!
Åk och handla i fole affären imorgon mellan 12-18. Då jobbar Linnéa första dagen. Wiiie :D

Nu skall jag, lilla Annie gå och lägga mig.
Lyssnar just nu på Sean Banan - Skaka Rumpan, så bra haha. Eller kanske inte? Iaf när man går på sin sparenergi. Då är allt kul!
Åt nyss upp mina rostade mackor med ost och skall nu hälla upp en ny kopp "Kvällste" (passande?) och ta med mig datan till sängen. Dags att se avsnitt från STAC(6 and the city) säsong 3. Hur kan det vara så att man blir så insatt i serier? JAG ÄR BEROENDE FOFAN! :O
Not good?! Men så är det!
Ett hett tips, till er alla som är tjejer iaf, som gillar kompisgänget m.m. Ifrån STAC kan ni ju nästan få bra tips om hur man lever singellivet i vilken ålder som helst. Dessutom får man lärdom av hjärtesorger, att det tar tid innan hjärtat läker och att det är då det är som viktigast att ha sina vänner. SÅ BEHÅLL ALLA VÄNNER NI BARA KAN!
Jag har upptäckt detta i mitt liv, att alla vänner gått åt varsitt håll, och jag med min pojkvän. Min upptäckt har lett mig till en tanke av orientering. Jag skall finna vänner igen, hålla strypgrepp om dom och finns där för dom som jag vill att dom skall finnas där för mig. Rätt skönt att få höra på tjejproblem någon då och då, inte bara killskit. Haha!

Nej, nu skall jag säga godnatt till er och spotify.
Beroendet kallar, lika så teet så godnatt! Jobba imorgon igen. LÄngtar att få höra alla Carro's problem. Det har blivit min vardag? Men måste säga att det faktiskt inte stör mig ett dugg. Gillart'.

TIPS från Coachen.
Lev livet för fan. Hittar ni någon ni gillar på något sätt? Håll dem hårt då, eller släpp helt. Antingen eller!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: