Humör svängningar + huvudvärk = Helvete

2010-06-24 @ 23:57:31

Hejsan !

Jag har tusen känslor och viljor just nu, och orkar inte ens börja nämna nått. Jobbigt att fortsätta prata om saker som gör en deprimerad. Ellerhur? Visst är det jobbigt när alla vet att man har det "jobbigt", säger att dom finns, säger att dom vet hur det känns, försöker prata om det såhääääääääääär mycket och gör en bara påmind om allt det dåliga! FAN VA JAG HATAR DET.
Misstolka inte mitt "uttryck"! Det är inte jobbigt att folk säger att dom finns där och så. Men det räcker där. Stopp! Det blir lite mer än nödvändigt. Säg att ni finns där, låt mig komma till er, tvinga inte fram något. Saker som är fram tvingade slutar aldrig bra. Okej?

Mycket saker och ting med känslor inblandade och huvudvärk. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!- säger jag bara. Hatar BOKSTAVLIGEN att ha huvudvärk. Mitt humör kan gå från bra till värsta bitchen som spottar och fräser så fort hon får chansen. Visst kan jag vara den i vanliga fall, men det är inte mitt vanliga jag med huvudvärken. Förlåt Tobias, älskling, du får stå ut med mycket skit. Älskar dig att du finns där.!<3

Min dag har bestått av jobb på P18, Coop-Systemet-Lekstugan-Ö&B-Oskar's Place sväng. Hände mycket på kort tid och lunchen var lite mer än en timme lång idag. Skönt en sådan här grymt svettig härlig dag. Avskydde världen av avundsjuka idag må jag säga. Ville bara ligga på stranden, bada och sola, njuta av allt, må gott och känna tiden springa runt om mig onsynlig som få.
Slutade helt färdiga (utan besiktning/ar) vid innan tre tiden. Hemma vid halv 4 och satte mig då utmattad och hungrig framför datan och såg desperat STAC s3 slutavsnitten. LÄNGTAR verkligen för att se de sista tre säsongerna.
I'm stickin' with ya STAC! Your my lifesaver from all shit that's out there! 
Såg två avsnitt, pratade med Tobias och Linnéa, åt Makeronilåda, drack vatten och vatten innan jag bytte om och gjorde mig färdig för träning i visby/Tofta. Såg fram emot träning samtidigt som jag inte gjorde det.
Gav mig av innan halv 6 och innan jag körde till södervärn hämtade jag pengar för shoppingen tills imorgon. (Longing!)

Åkte med Elin Biltjuv Fartdåre Trevligaste Larsson ut till Toftastrand i Mickes bil med Elin, "Snubben", Lauma och Jennifer.

Träningen gick bra? Eller? Vet inte hur jag skall säga. Kan inte säga mer än att jag hade kramp-känning ett antal gånger.. Så nu vet jag hur det känns!
Vi värmde upp med joggning i dryga 15min, stretchade, sprang i en uppförsbacke (ca 20m) 2 och 2 tävlande 10ggr Annie - Louise, Brottades 2 och 2 med varann (inga regler) Annie - Jennifer (J vann med 3-0), Sprang idioten 6ggr 2 och 2 (varannan vila) + att efter halva skulle man backa ända tillbaka till "starten", Plankan 2min 2ggr i på sida och mage, 10meters bana med 3 olika saker uprepat 3 ggr 2 och 2 = Grodhopp - skridskohopp - utfall(?), Fys = 20*2 armhävningar - 20*2 sitsup - 20*2 rygglyft - 10*2 sidlyft och som avslutning springa ett lopp på nästan 1km i sanden 6ggr (varannan vila). BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VA JOBBIGT DET VA PÅ TRÄNINGEN! Men blir så taggade av att träna med dessa äldre brudar att man blir glad av det. Peppning och inställning, skratt och gladamiiner smittar tills en annan. Så härlig stämning. Att få ge gärnet verkligen och veta att alla också gjorde det håller den lilla lågan som finns kvar är tänd hela vägen till slutet. TACK för all hjälp till att hålla inställningen!

Efter nedjoggning och stratchning blev det plötsligt en sommar julafton för mig! Skall få springskor av Myrten. WJIWFDIQYTEGDÖOIKWJSlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D . Vet inte hur jag skall yttrycka min glädje! Älskar honom just nu (inte mer än dig älskling ofc<3). Gratis springskor i min värld är den bästa gåvan jag någonsin fått.  
Full rulle in till Visby med den så guldiga Peugoten och direkt till Hemmakväll från södervärn. Lånade 3 filmer tills imorgon och det blir nog bra tror jag! :) Faktiskt. Bara "Kul" filmer.
Åkte och handlade chips,dip,läsk,gräddfil,choklad,potatis,tårtbotten och yoghurt för 141kr. Det skall användas imorgon kväll är planerna men skall fortfarande in imorgon för att handla goooodis och troligen en baguette att snaska på till kycklingen och potatissalladen. Möms:)

Hemma nu har jag ätit suttit här, laddat ner STAC säsonger och pratat ut med Tobias. Lättnad till hjärtat.
Säger godnatt nu faktiskt.
Är grymt trött och huvudet pulserar i 234 knyck och är snart snurrig av alla bokstäver som står på skärmen så ja.. Hejdå för idag. Men snart en nyy dag! :p

Ett avslut från min roman som blev allllllllldeles förlång (sorry).

Pusshej. Skriver imr och lägger upp bilder från midsommar i helgen. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: