Tisdags Kvällen På Gotlands Vägar..

2010-06-22 @ 21:59:40

Hallå igen!

Nu är datanarkomanen här. Igen, haha, vilken tönt jag är. Har jag nått liv? Svar = Hmmm, tveksamt.

Ingen uppdateringen i helgen var usel. Men kunde inte:ooo. Jag försökte lägga upp bilder på inläggen men då typ fastnade hela sidan och rörde sig inte. Lät till och med den vara i typ en halvtimme men ingen progress. Så lade ner versamheten. Någon som haft samma problem? I så fall, förklara din situation och hur du löste det?, om du nu gjorde det.
La upp så jättebra skrivna inlägg (försökte iaf) med jättefina bilder jag tagit i helgen... Men så fan heller att det skulle funka! "Jävla MUPPP"- som Caroline brukar uttrycka sig haha.

Jobbet rullar, men jävlar inga pengar hamnar i plånkan? Snyft....
Får inga pengar förens 25juli, för man skickar in timmarna man jobbar den 15:e varje månad så får man lönen/pengarna den 25. Men såklart med min självklara tur så började jag jobba den 16:e juni. Wiiiiiiie. Så får vänta en hel månad innan pengarna hamnar på mitt ICA bankumatkort och säger "HEJ HALLÅ! kom och utnytja mig ffs!",thiihi.
Stressigt är det på jobbet också. Tusen miljarder grejer att göra helt plötsligt nu i slutspurten. Markan, som huset heter där jag jobbar nu, skall vara färdigt för besiktning närsta tisdag, 29juni. Mycket finns det att göra och bara 3dagar att göra dessa på. Aj pressen och stressen sätter sina spår, man är uttömd på energi när man slutar vid 16.

Någon som har tips på någon bra film man kan hyra till midsommar?
Tänkte åka och grilla vid stranden eller något trevligt ställe sedan åka hem och se film + käka en massa sötslisskiga saker som är såhäääääääääääääääääääääära onyttigt! Mumma fillibaba.
Tips på vad man mer kan göra här på gotland midsommarafton nu på fredag, den 25 juni?
Vad skall ni göra? Tell me:)
Mina planer har inte kommit mera än att jag skall vara med Linnéa och kanske Tobbe. Will see how it ends.

Min kväll har tillbringats i en bil som yrat runt i Stenkyrka och Martebo för att sälja Grillkol & Grillbriketter. Energi Konsult-bilen vi hade lastat med allt körde Fanny och i passagerar sätena satt Jag och Ronja Malmros. Fan va kul det va när vi knacka på och fick se en Man/pappa från fotbolls skolan där Ronja jobbar, Naken i en dusch med "dimmade" glas.. HAHAHHAHAH! -säger jag bara. Kunde inte låta bli att skratta då kan jag säga. Pinsamt imorgon Ronja för dej :p
Sålde 12 Säckar Med Grillkol och 10 säckar med Grillbriketter. Allt kol sålde vi slut på rätt snabbt och vi hade med 25säckar bricketter och hade med 15 tillbaka till stan igen. Nöjd över våran insats och tack Ronjas pappa som hjälpte till att sälja i sin affär ICA Malmros i stenkyrka. TACK TACK TACK!
Vi tre fick ungefär ihop 2500kr. BRA GIIRRRRLS*

Skall nu ta mitt assulle till köket(2meter bort) och göra toast, lite mera te kanske, och sen gå och lägga mig i sängen med data och se 2 avsnitt me STAC säsong 3.
SÅ JÄVLA BESATT/BEROENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyssna på min Ipod skall jag fortsätta med, just nu spelas Sean Banan - Skaka Rumpa.. Haha fifan va kul den är att lyssna på. Så himla töntig att jag älskar den, sommar plåga på spotify i sommar för min del.

Nej, Godnatt. Magen kurrar!!! :)
Skriver efter/innan jobbet imorgon. Tror jag? 

Pusshej Banan Rumpa .

"Sean banan number one rankad, inte som Anna Anka, number one planka.. Thiiihihi."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: