Snook, svett och tårar

2010-06-19 @ 20:18:01

Hej :)

Idag har varit en icke händelserik dag.
Igår efter jobbet kom Tobias hit, eller rättare sagt jag fick hämta hit honom. Ovanligt? Nej, haha.
Vi duschade en snabbis mest för att jag skulle raka benen inför solningen på roma badet. Solade vid halv6 och var där ifrån vid straxt efter 6 ny duschad och väl insmord. En grund hade jag fått, men inget märkvärdigt.
Efter solningen åkte jag och tankade, han gick och beställde sig en pizza på brunen, och jag med när jag väl var klar.
Gjorde den dyraste tankningen någonsin, 51kr, och därför unnade jag mig med en Visuvio bakom Brunnen med solen skinande i ögonen. Lisa Uddin pratade jag med innan jag hann åka hem med Tobias som mitt bihang. Gud vad jag saknar gamla annie och lisa!!! Va har hänt?
Tobias körde halva vägen hem och jag halva. Mysigt att få sitta bakpå och bara krama om honom. Åååååååååå, min nallebjörn!
Hemma åt jag en Japp som jag köpte i roma och så den senaste "Vecko revyn", satt vi datan och såg STAC. Tobias såg VM och när andra halvlek började gick jag bort i soffan och mös med honom. Kände mig nästan nykär!
Somnade i soffan, väldigt djupt, sen vaknade jag vid halv 4 av att det var ljust ute och jag var helt ensam med mitt täcke och min kudde i soffan. Utan min själsfrände. HALLÅ! - tänkte jag. Otäck känsla att vara ensam faktiskt.
Gick då in till min säng där jag hittade min sötnos insvept i min rosa fleece morgonrock med röd hjärtan på. Så sött:)
Väckte honom, han gav lite rum åt mig i sängen, kastade täcket över honom. Himla skönt att krypa ner och värma honom, min lilla isbit :)

Tobias gick upp efter 8 och åt frukost med mamma och wanna. Kom sen in till mig och väckte mig och sa hejdå för han skulle iväg för att spela fotboll med Eskellhem (B-laget,dalhem.) i Hemse. Bröderna Bjesander kom och hämtade honom vid 9 och jag fortsatte sova lite.
Gick sedan upp och såg STAC, åt frukost, drack te i mängder, letade efter kläder jag skulle kunna tänka mig på midsommar och laddade ner säsong 3 av STAC. Fifan!!! Jag är verkligen besatt?

Min dag har vart ganska utdragen och har bara sett det kungliga bröllopet mellan Vikoria och Daniel, STAC, tagit igen träningen jag missade i torsdags (Springa 500m 10ggr = intervaller.) i tofta. Fifan säger jag bara! Sprang i solen men svarta kläder, blä vad jobbigt! KLarade mig dock igenom det. Vet inte om det blev bra tider jämfört med innan, för har ätit dåligt idag. SMARTSKAFT!

Med tanke på mat så skall jag snart gå och fixa något att äta, duscha och sätta mig i mitt rum och undvika min kära far. Irriterad på honom just nu.! Men vad skall man inte va om inte det i sina tonår på sina föräldrar? Hahaha. Längtar efter den stunden då denna "fas" är över. FÖREVIGT! Men sen kommer ifs alla "gammel"-faser men det tar man då det.

*Hör av mig imorgon*, kanske lite bilder från firma festen på karlsö förra veckan.

Pusshejj. Ha en trevlig lördags kväll!

en oerhöööört utråkad annie nyberg i barlingbo skogen på gotland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: