6 x s e e s x 6

2010-06-06 @ 15:05:46

Ja.. juste.. sex! är vad det står i min överskrift..
Det är den sjätte juni idag, men jag brukar säga sexte.. för det är mitt favo ord.. ;) haha..

Hittills idag har jag inte gjort så mycket.
Pratat med Tobias, dragit mej så jag bara kunnat i sängen, mysit med Tobias, ätit frukost i våran trädgård, tvättat studsmattan, målat fönster och dörr, ätit, suttit här och ätit igen.
 
Bytte precis om till springkläder.. Ja. Idag är det dags för att springa 1mil, eller milen som alla kallar den.
Det kommer bli kämpigt. Det kommer ta tid. Det kommer va massmördande för mitt inre.
Det kommer kännas i mina muskler när jag är klar. Det kommer vara jobbigt att koncentrera sig på att verkligen springa, utan stopp.. Det kommer ta såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär långtid.
Stolt om jag klarar det under en timme. Men bättre skit siffror nu, och sen om nån vecka en gigantisk förändring. Så mycket bättre!

Jag smälter min detsomjagäterinnanjagspringer-drink som innehåller yoghurt, mûsli och väl mogen banan! 
Riktigt gott när det väl smält ner i magen och packat sej i tarmarna ^^.
Dax att börja hälla i sig vatten (blir bubbel.....?) så musklerna klarar sig en stund. Och huvudet..

Skriver om min gårdag efter milen och duschen och eventuella middagen jag dessutom skall pressa ner i magen.
Grillat står på schemat ikväll, så jäklasjäklar skall det bli.

Något jag skall börja ägna min tid åt just nu ( timme drygt ) är att skriva två uppsatser och eventuellt en tredje.
Hmm. Kommer bli intressant. Skall vara skickade innan 19.00 ikväll.. så vi får se hur det blir med det.

Jaja.. Ingen tid att slösa!

Pusshej. Skriver ikväller senner. Pusshej.


ben och skor jag skulle ha.. och vara kapabell att springa ens!

Har trååååkigt!

Skulle se om jag kunde surfa på stolen.. Men gick inte så bra.. ser man i mitt ansikte iaf..:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: