S T A C - mys

2010-06-17 @ 22:30:31

Sex and the city skall lill Annie se innan hon knopprar in i sin sömn ikväll.
Som vanligt? Ja, det kan man säga.. Blir oftast lite väl beroende så man ser tills datan dör, haha.

Varit i Dalhem och hälsat på Tobias, eller såg lite träning och åkte med honom hem för att skriva ut blanketter från skatteverket. Blanketter om att slippa betala skatt för de laxar jag tjänar i sommar. Om jag skall skatta får jag 6000 mindre än de jag tjänar. Bläääää! Det tycker jag inte om.

Nu skall jag gå och lägga mig i sängen för att prata med Tobias, ingen täckning här, sen se ett avsnitt Sex and the city säsong 2. 
Upp i uttan imorgon, 06.15, jobba från 07-16. Kommer troligen inte bli så mycket jobb imorgon, skall till kontoret och prata med Helena och sen slutar vi lite tidigare och så ska ja till affären så ja.. inte mycket arbete. Men ändå.

Koka en kopp te med vanilj smak sen springa till min del av huset.. Va sägs som de? Jättebra idé tycker jag.

Puss på er. Imorgon är det fredag!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOO. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: