Oh you better run.. RUUUUNN!

2010-06-16 @ 17:05:43

Ja! Det skall jag verkligen.
Eller nästan. Är för lat idag så det blir moppen till dalhem.
Skall dock kanske stå som ett (rövknullat) en stel person och spela tennis.
Ursäkta mina vulgära utryck, det var det fösta
som poppade upp i skallen tvr.!

Första dagen som sommarjobbare. Woooho.
Skrivit på papper, jobbat med Carro, ätit på Sibylla, ståt på en väldigt ranglig och hös ställning och vart rädd men målat ändå och luktat på cigarettröken på våra pauser. Mjau va trevligt? Som en vanlig praktik's dag för mig typ?

Skall nu efter att jag bytt om slänga i mig en banan, dricka vatten, slå irriterande flughelvetesidioter och ladda över bilder från mobilen på datan. Det va ett tag sen? bara ungefär 2050 kamera bilder :p hahaha, + allt annat skit. Så det lär ta ett tag.

Efter brottningen med Mobilen och flugorna skall jag ta mig ut till mopeden (rosafaran/blixten) för att fort åka här ifrån innan någon kommer hem (så man slipper alla dessa frågor..).
Tobias i Dalhem, det är kvällens destination.
Vi skall vara sociala mot varann typ till 8 sen skall jag hem, se sex and the city, göra mag och ben-övningar (muskel sak..).

Så ser min kväll ut. Skriver och lägger upp bilder när jag kommer hem.
Nu är det dags att ta på sig kläderna som är anpassade efter VARMT JÄVLA AASS SKÖNT VÄDER! :D
That's nice. Very nice. Nu är cirka 2900 bilder uppladdade av 3001 bilder från mobilen.. Haha!
Snart kan jag åka.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: