*två flugor i en jäkla smäll??*

2010-06-10 @ 22:21:29

Ja, precis!
För en stund sen åt jag en kyckling hamburgare.
Himla gott må jag säga!!!!!!
Den satt himla fint efter att ha sprungit upp och ner för en uppförsbacke fullfart 8ggr + styrka emellan. Jogging dit och tillbaka till södervärn.

Kan inte säga mer än att jag är döööööööööööööööööööööd i benen just nu.?
Skulle sitta fint med ett bad i en jacuzzi, massagebubblor på benen. Mjuka upp musklerna. ÅÅÅÅåååå va skönt det hade vart. och bra för träningsvärken jag kommer få oavsett min stretchning.

Träningen var kul och vi var inte många.
Den "nya" Sweizchiska(ojsåfelstavat) spelaren var nere på besök eller vad man skall säga, och sen var Visby Ladies där och tränade som oss (2 spelare aktiva, 1 inaktiv och en tränare).

Joggade ner allihopa tilll hamnen(gamla fängelset), stretchade och sprang sen upp för en ganska brant backe 5ggr.
Vi skulle springa 2 och 2, "gamal & ung" - alltså en från vårt lag med en A-lags spelare.
Sabbe och jag "tog varandra i hand" och körde på! Vann eller kom upp först varje gång, så tack sabbe för att du hjälpte att stärka mitt ego!! :)
Sen som ett avbrott från springningen tog vi styrka/fys på områdena Mage och ben (Ååå yes?!?).
Var då med Jennifer och det gick väl Ok för båda. 4st övningar som upprepades i 3 omgångar, eller 2.
Oavsett hur många upprepningar, så tog allt sten hårt på mina ben!. Men man blir ju ändå peppad till att springa och ta i på fysen när man är bland a-lags spelare :)...
Efter fysen var det upp för backen 2ggr samma som innan, och sen 3je gången var det ännu längre upp för backen så tillslut gick man nästan, snabbare gick det inte. Därefter var det "hem", eller iaf tillbaka till södervärn, springandes.
När vi strechade såg vi på alla 9or från södervärn som hade sin Bal och så. Pratade med Oskar och hälsade på Helena. Himla trevlig tös :), synd att hon och thoralf delade på sig:/..

Hem var det efter en pratstund med Johanna,Olivia,issa och Jennifer.
Tajmade dessutom att åka precis när det började regna! Woooooho.. haha.

Hemma nu har jag ätit, mamma bakade en helt ny kladdkaka till mig för wanna blev putt när jag sa att jag skulle äta den och inte hon.. så vad gör man inte ^^

Praktiken idag var slapp men ganska underhållande.. Jobbade med Carro, Tobbe och Jörgen.
Himla roliga och snälla på alla sätt och vis.
Hem så jag var hemma innan 4, så kom tobias hit en sväng och åkte sen när jag drog.
Förlåt Tobias för att jag är dum emot dej. Men älskardej så. Min nallebjöörn' <3

Så här såg min dag ut.. och imoooooorgon äärrr deetettetetetttt kaaaarrrlllsööö:D
Jäkligt taggad! Och hoppas jag slipper det jag tänker på just nu...
Menmen.. Vandring mm. trevligheter skall ske. så skall hoppa i säng med en bit kladdkaka och ringa min tobias och prata strunt! Kanske skryta om kvällens träning(?????) nej... :P

SKriver imorgonbitti innan jag beger mej inåt firman för att åka buss till båten ut.

Pussheej!.

här kommer gamla bilder..!?


sävecupen, 2010

Jag, våren 2010

Nallen Tobias fick tsm med ett kärleksbrev, julen -09

Jessica, Clara och Lina väntar på mat och dusch, distrikt 2010

Herrar sm-final - globen 2010

Tobias Barcelona resa - 18års present - med Håkan på BFC's museum 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: