MIDSOMMAR

2010-06-25 @ 09:09:30

Glad midsommar allihopa! :)

Gick precis upp och är på grymt dåligt humör. Det första man hör är att päronen står och skäller på varann.. Hmmmmm. Ja, nu är jag väl är uppe och har satt i hörlurarna på så högvolym så det gör ont i öronen försöker jag lista ut hur jag ska bete mig egentligen idag. Vet inte vilken ordning jag ska göra allt.
Det jag har kommit fram till så här långt är ***************************************, köpa godis vid 500 sorter, Ställa mig vid högklint och skrika tills lungorna börjar blöda, åka hem med alla problem, duscha av mig dom, stänga av mobilen, börja laga maten tills kvällen + tårtan och städa huset från allt skit.

Ja, ännu ett glatt inlägg från min sida. Förlåt. Men kan inte va glad om jag inte är det. Så är det bara!

Ska dricka min ICA yoghurt med Blåbärssmak sen borsta tänderna, klä på mig anständiga kläder och åka för att hämta Tobias och hoppas på att jag slipper få soppatorsk. Hope there's some gas in the garage.

Mina tankar är verkligen hemska just nu? Vafan är det med mig?
Eller jo jag vet... Men ändå.? Något man inte skall skriva när folk som känner en väl läser.

Hejdå sålänge. Ett inlägg/Update från kaoset sen.

Pusshej, ha en bra jävla dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: