* Kvälls fika bland Gotlands skogarna *

2010-06-14 @ 22:08:04

Hej hallå!
Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. I know.. Saknad????????????????? Vet ej:p

Passade nu på medans jag lagt in mitt lilla söta kort lagom långa inlägg om karlsö som tog mig år att skriva ? Kunde troligen kortat ner det, men tänker inte så mycket när jag väl skriver och låter alla minnen flöda ner på tangentbordet. That's that!

Har seriöst vart hel matt efter Karlsö resan och inte mycket sömn men mycket aktiviteter så heeelt utmattad på en skala mellan 1 & 1 . Men nu jällar, nu så! Nu är jag banne mig med i matchen.  :D

Sitter nu och laddar kroppen med nyttigheter och onyttigheter nu för att tysta hungern i min mage & för att va vaken för att kunna se två avsnitt STAC ( Sex and the city ) säsong 1, innan jag pyser ner helt under täcket och knopprar in i min sömn totalt.
Ner i magen min hamnar ett  litet tom & jerry - max - glas sodastreamad Cola med extra C-vitaminer och sen två rostade ganska grova mackor från ICA med bregott och ost. Maums?!?!?!?!!! - sa min mage nyss när allt hamnat nere i den.

Skall nu ta med mig den full laddade Samsung datan, ett par drömtårtor + solskensbullar + vatten sen lägga mig till ro under täcket, ploppa i hörlurar i öronen sen bara på med glasögonen och ut med linserna för att kunna se STAC tjejerna extra bra! :D lääääääängtar. Ringer Tobias mig i mitt i allt ihop och bara förstör min fina stämning jag skapat runt om mig och i mig...? JA! Men det gör inget min underbara lilla päronhalva :))!<3

PUsshejj. Skriver imorgon när jag kommit hem från skolavslutningen med Tobias på flaket bakom mig på moppen. Kommer jag bjudas på mat och fika?? HOPPAS :D

Puuyyööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: